22 listopada 2015

1000 years old space serpent

Here's the plot: I've put an effort to do my face and hair for a mini Batcave party only to decide I don't feel like going anywhere. Wasting a good look would be a shame, though, so I've spent the rest of the evening on taking selfies and exchanging trashy music with a tumblr friend >D 10/10 party, why >D
So nothing special today, only my obvious and undeniable narcissism. But I like the way I did my make-up here and these photos are also for a future reference how I can and should do it. I took more account of strange shape of my eyes and slightly modified my typical make-up to suit it better. Although the final effect is way too heavy (and time-consuming...) to wear it daily, maybe someday I will buy a browns or greys palette and adopt it as my everyday look. Well, if only I'll manage to learn how to do it in 10 minutes, not half an hour >D

Fabuła jest taka: po odstawieniu się jak nieboskie stworzenie na mini potupaję batcave'ową stwierdziłam, że nie mam najmniejszej ochoty wychodzić z domu. Szkoda mi było jednak wysiłku jaki włożyłam w wyfoczenie się, więc spędziłam resztę wieczoru na strzelaniu sobie samojebek, przetykając to wymienianiem się złą muzyką ze znajomą z tumbulele (siema Ifrija >D). Impreza 10/10 >D
Także dzisiaj nic specjalnego poza moim ewidentnym i niezaprzeczalnym narcyzmem. Podoba mi się jednak ten typ tapety na mnie i zrobiłam te zdjęcia także dla makijażowej refki na przyszłość. Wzięłam tutaj bardziej pod uwagę specyficzny kształt moich oczu i zmodyfikowałam lekko mój zwyczajowy styl makijażu, by lepiej mu odpowiadał. Choć efekt jest zdecydowanie za mocny (i zbyt czasochłony...) na co dzień, to może kiedyś uzbroję się w paletę brązów albo szarości i stanie się on moim codziennym. O ile tylko nauczę się go robić w 10 minut zamiast pół godziny >D


18 komentarzy:

  1. Have you watched the series "From dusk till dawn"? They're about vampires-snakes and their look is gorgeous. Your make up makes me think of them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I don't like neither vampires, nor TV series. But I might consider watching a movie under the same title, because basically everything directed by Tarantino is a cult classic, and I feel the need to educate myself in terms of classic movies.

      Usuń
  2. Jeśli to są twoje ciuchy po domu to idę się schować ze swoimi domowozacisznymi szmatami, wśród których tylko sweterek z lekko już popękanym nadrukiem żeber daje radę (w sumie a propos narcyzmu, robiłam sobie selfie w tym swetrze jeszcze we wrześniu, jak znajdę to może wstawię na fejsa...).

    Na mejkapach to ja się znam jeszcze gorzej niż na gotyku, ale wizualnie faktycznie prezentuje się bardzo pięknie i bardzo pro.

    I włosy masz fajnie zrobione. W sumie słowo "zrobione" nie bardzo mi nawet pasuje, bo całość sprawia wrażenie bardzo naturalnego nieładu, okiełznanego spontanicznie, z minimalnym wysiłkiem. Jak ja bym chciała żeby moje kłaki dawały się upiąć w taki sposób...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie, to już były imprezowe szmaty >D Mało batkejwowe, ale nie mam bardziejszych teraz we Wro XD
      A włosy nie są niczym upięte, to tapir i tony lakieru. Przyznam szczerze, że faktycznie był zrobiony minimalnym wysiłkiem, bardzo mało czasu mi zajął - a przy tym był nieźle pancerny, gdybym się nie zamierzała zaraz ścinać, to stawiałabym włosy w ten właśnie sposób częściej, bo nawet pod turbanem dał radę.

      Usuń
  3. OMG why??? why does your face look so good??? I spent a good amount of time gazing at each picture, slowly drifting away...

    love the makeup a lot, it suits you. I´ve just noticed how good thin eyebrows look on you, you don´t see thin eyebrows on people often these days, I miss them hehe.
    And your hair is amazing! Made me want to have layers again.

    arggghghh you face @_@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jfc, Maria, stahp plz XD You, with that newest Facebook profile photo of yours, are the last person to envy somebody their face XD
      Thin eyebrows are the best! I tried drawing them thicker for the sake of drag a few times, but everytime it was 'jULIUS FUCKING CAESAR why did I perform this crime on my face??????' So I'll be drawing them thin until the end of days. I've always loved thin eyebrows anyway.

      Usuń
  4. Siema 8D

    Nijak się nie znam na makijażu, ale nawet ja docenię mistrzowską szpachlę. Z którejś nieokreślonej strony powiało mi nawet Chelsea Wolfe. I tak, koniecznie zdobądź paletę szarości *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Bonkers, przywitaj się >D
      Już raz ktoś mnie porównał do Chelsea, może faktycznie coś w tym jest. Ale czy paleta szarości nie będzie dla mnie za jasna i za mało dramatyczna >D

      Usuń
    2. instagram.com/p/6GvlseSK_s/?taken-by=cchelseawwolfe - o, mam. <- dlaczego skarpety huf są gotyckie >D Paleta szarości będzie idealna, bo a) nienawidzę brązów, b) podałaś tylko te dwie :d

      Usuń
    3. I mamy urodziny tego samego dnia, LOL.
      Brązy wyglądają dobrze na moim ryjcu, a innych nie podałam, no bo... czerwone? Fioletowe? XD Jeszcze gorzej XD Chyba, że złoto. Ale to znowu podpada pod brąz >D

      Usuń
  5. This looks truly good! I like the way you made the eyeliner, I see lots of precision there. And do not worry about the time it takes to apply, I am afraid that´s the universal thing for a well done work :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Precision - or simple luck, usually I can't draw similar lines on both eyes :D Glad you like it!

      Usuń
  6. Odwoływanie wyjść na imprezy czasem *często* cieszy bardziej, niż bycie na tych imprezach :D Szłaś z kimś, czy sama? Jak tak patrzę na tę bluzkę, zaczynam jej pożądać, nosiłabym z czarną spódnicą z koła i retro dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama - o ile nie są to wiksy w domu, to zawsze chodzę na nich sama... a czasem i te domowe rozkręcam w pojedynkę >D
      A to nie bluzka, ino tuniczka i jej pudełkowy kształt źle współgrałby z kieckami z koła XD Chyba, ze wielka kieca z koła z krynoliną i gorset albo pasek... hm. HM~ >D

      Usuń
  7. That makeup is fantastic! I am not an expert but it looks like you coloured above the lids instead of on them mostly? I have found that that works well for me too although I am still trying to get a steady enough hand. I find painting my entire eyelids often seems pointless as the shape of my eyes, no one sees that!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hooded eyes are the worst D: Nothing works with them, no playful winged eyeliner, no subtle smoky eyes, it's always 'go big or go home'.

      Usuń
  8. No nie, skandal >D Zrobić tapetę i nie wyjść z domu? Tak się nie godzi! Czasem jedynym sposobem na to, bym zmusiła się na spacer, jest wysmarowanie twarzy i powiedzenie sobie "nie po to spędziłaś 10 minut dźgając się szczoteczką z tuszem do rzęs po gałkach ocznych, żeby teraz nie pokazać światu efektów!" :"D

    Na makijażu kompletnie się nie znam i już dawno temu złożyłam broń składającą się z cieni do powiek - nie potrafię nimi operować. Dlatego też zazdroszczę każdemu, kto tak pięknie jak Ty potrafi stworzyć tak niesamowicie wyglądającą oprawę oczu. Chcę więcej takich zdjęć *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jeśli była tak dobra, że nie chciałam, żeby spłynęła? >D Żart, ale... nie, czasem po prostu nie chce mi się ruszać zadka z domu, zwłaszcza do ludzi.

      Rozważę więcej takich fot XD Może jeszcze poeksperymentuję (no i wciąż się zastanawiam, czy tutorial to dobry pomysł. W sumie chyba nie znalazłam tutoriali do gotyckich makijaży dla ludzi z opadającymi powiekami...).

      Usuń