18 października 2015

NO I AM AFRAID

I probably couldn't find more trippy background than entry to the squat where Return to the Batcave takes place, even if I tried >D

Prawdopodobnie nie znalazłabym we Wrocławiu bardziej kwasowego tła niż wejście do squata, w którym odbywa się Return to the Batcave, nawet gdybym chciała >D



My shoes are truly hideous, but in the way that makes me unable not to love them. They saved my ass before holiday break anyway, when my previous shoes died in the most disgraceful way the shoes can die (damn you, H&M!), and saved it once again this time, when my new winklepickers decided to eat my heel.
The best thing this evening was for me a spontaneous dance I did during the technical break with an unknown guy. I've watched too many charleston dance videos and people prancing to new wave music to still be able to dance in a normal way >D But all people at RTTB dance like me. And that's beautiful.

Moje buty są najbrzydsze na świecie, ale jakoś w taki sposób, że nie mogę ich nie kochać. Uratowały mi zresztą tyłek przed wakacjami, gdy moje poprzednie umarły w najbardziej haniebny sposób, w jaki mogą umrzeć buty (dzięki, H&M!), i uratowały mi go teraz, gdy moje nowe winklepickersy postanowiły zjeść mi piętę.
Najlepszą rzeczą tego wieczoru był dla mnie spontaniczny taniec poczyniony w przerwie technicznej z nieznanym mi kolesiem. Naoglądałam się za dużo filmików z charlestonem i z ludźmi gibiącymi się do nowej fali, by być jeszcze w stanie tańczyć normalnie >D Ale wszyscy bywalcy RTTB tańczą tak samo. I to jest piękne.



Underdress - thrift store (River Island)
Cobweb overdress - handmade from a t-shirt
Spiderweb tights - Leg Avenue, plus solid white ones underneath and ripped ones over them
Fishnet shirt - two pairs of ripped tights
Collar necklace - Lokaah
Multichain necklace - Stradivarius
Winklepickers - thrift store
Spiky necklace on shoe - H&M
Bracelets - Lokaah
Bangles - H&M
Both big black rings - H&M
Black band ring - Six
Semicircular ring - Lokaah
Band rings - Diva
Bat hairclip - a felt bat-shaped bowtie from a 3-year old child's vampire costume >D


Musically... yes, I was late again to the first band, Ash Code, but I enjoyed what I managed to hear. Them, Wieże Fabryk and maybe Agent Side Grinder, the rest I found weak. There are some regions of deathrock I don't like, and punk is the worst for me.

Muzycznie... tak, ponownie spóźniłam się na pierwszy zespół, Ash Code, ale dobrze mi się słuchało tego, na co dotarłam. Oni i Wieże Fabryk (zabawnie odkryć, że nic nie zmieniło się od czasów przesłuchiwanych przeze mnie kilka lat temu bootlegów i wokalista w trakcie koncertu nadal prosi o korekty w ustawieniach dźwięku >D), może jeszcze Agent Side Grinder, reszta była dla mnie mało strawna. Są pewne rejony deathrocka, których nie lubię, a punku nie zdzierżam.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oh myyy, such a beautiful fellow blogger compliments me, thank you a lot!

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie z różowym lasem (i czerwonymi oczami>D) wygrało internety♥ Ale później zobaczyłam to trzecie... Trzecie jest mega, trzecie jest przebrzydle fantastyczne, powinnaś nim spamować wszędzie gdzie się tylko da D8 W samej stylizacji podoba mi się dosłownie wszystko, łącznie z "brzydkimi" butami, założonym na jednego z nich naszyjnikiem i nietoperem w nastroszonych włosach - kradłabym każdy element bez najmniejszych wyrzutów sumienia, a później płakałabym w kącie, że nie mogę w tym wszystkim wyglądać równie dobrze. "Shirt - from two pairs of ripped tights" - idę drzeć rajty, przez Ciebie chcę teraz wszystkiego co podarte.

    Kurde, taki nudny komentarz, ale cóż poradzę, że wszystko mi się podoba i nawet gdybym chciała to nie umiałabym się do niczego przyczepić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten malunek pwni, popatrzyłam na niego i stwierdziłam "tak, ty pasujesz do estetyki mojego bloga" >D Trzecie mi się podoba ze względu na ten photobombowy napis; mogłabym go usunąć, ale ostatecznie też mi pasował do estetyki >D
      Co do trzeciego zdjęcia, to ja jednak wolę to z profilkowego i tumbulele XD Nie kuś z tym darciem, bo zacznę tak łazić na co dzień, a wolałabym nie XD Choć fakt, muszę przyznać, że wyjątkowo fajnie wyszło połączenie tych dwóch par rajtek. ...och, nietoperz, fakt, może napiszę skąd go mam, bo ma zabawną genezę XD

      Usuń
  3. Jedna z Twoim najlepszych stylówek, według mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pewna, że nie będzie się podobać, bo trochę pstrokacizna, a tu o XD

      Usuń
  4. Fantastic diy! And your necklace and rings are a perfect match. And of course all those fishnets

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing! I love all the little touches! And the shoes are great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Little touches are what's best in every outfit, thank you :)

      Usuń
  6. Ten zestaw jest lepszy od poprzedniego, a wszystko za sprawą tych cudnie podartych rajtek i kolejnych, pajęczynowych pod spodem *__* Na to, że całkiem pod spodem znajdują się jeszcze białe, w życiu bym nie wpadła. Strasznie podoba mi się zdjęcie nóg, na którym widać całe te misterne dzieło darcia i prucia ♥ Moje drugie ulubione to te z ujęciem na ręce, z ogromną ilością biżuterii - kurka blada, jak się tańczy z tak dużą ilością żelastwa? Jaki to dźwięk musi wydawać (zapewne i tak nie przebija się przez muzykę) >D Sporą cześć mojej uwagi przykuło trzecie zdjęcie: najpierw zobaczyłam fajny makijaż, potem szalony tapir, potem przekrwione oczy, a następnie... co to za kartka znajduje się w tle i czy jest tam przypadkowo? Ten napis jest szczególnie wymowny >D

    by the way

    NIETOPER WE WŁOSACH WYGRYWA WSZYSTKO. Wygląda, jakby wpadł w Twoją fryzurę gdzieś po drodze na imprezę i nie dał rady się już z niej wydostać XD Powiedziałabym, że szaleństwo nie w Twoim stylu, ale podoba mi się bardzo >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto mógłby mieć takie białe syry z natury? >D (podpowiedź: na pewno nie ja >DDD) A z taką ilością żelastwa tańczy się... normalnie, i w rzeczy samej czasem słyszałam swoje pobrzękiwanie XD Kartka w tle na trzecim zdjęciu jest połowicznie przypadkowa XD Znaczy, znajduje się w tym miejscu celowo, to (niedziałający XD) motywator z moich drzwi w pokoju, ale nie miałam pojęcia, że wchodzi w kadr XD Ale że wyglądała jak komiksowy dymek wyfruwający z mojej głowy, to ją zostawiłam XD
      Szaleństwo jest nie w moim stylu? Kuźwa, muszę zreformować moją szafę, żeby to było widać bardziej XDDD

      Usuń
  7. Jestem po prostu zachwycona <3 To wszystko tak pięknie wygląda i współgra mimo pozornego braku ładu ^^, ale to rzecz jasna na plus. Jakbym oglądała te nieliczne zdjęcia post-punkowo-NewWave;owych gociaków z lat 80 XD rajtki ukradły mi serce, a butki nie są złe, jakbym takie gdzieś znalazła to bym brała od razu, mimo że nie przepadam zbytnio za zamszem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nowthisisgothic.tumblr.com/ i masz od zarąbania gociaków z lat 80 >D Sama zresztą jestem nowofalowa, choć na tamtą dekadę trochę się już spóźniłam.
      A ja na odwrót, zamsz moja miłość XD Z butami jest problem taki, że gdyby nie ten śmieszny krótki obcasik, gdyby sięgał na szerokość do suwaka, to byłby najpiękniejsze na świecie XD A tak są takie lekko herp derp.
      Dzięki za miłe słowa <3

      Usuń
  8. Włosy <3
    W tym uczesaniu i makijażu skradłaś me serce (choć chyba nie pierwszy raz :D)

    Powiedz mi jak to robisz, że te metalowe bransoletki Ci z rąk nie spadywują, bo ja już nie raz chciałam sobie takie sprawić, zawsze stwierdzałam, że są za duże :C Z kolei gdyby były mniejsze, nie przelazłyby mi przez dłoń... T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale weź stawiaj to cholerstwo, a potem próbuj to rozczesać XD Przez dwa dni dochodzą do siebie po takiej jeździe bez trzymanki XD

      Mówisz o tych cieniutkich bransoletkach? Nie wiem D: Mam chyba wystające kości od kciuka, bo nie spadają XD Choć zazwyczaj staram się je przeplatać jakimiś ciaśniejszymi z wystającymi elementami, żeby je zatrzymywały w razie czego. Ale nie, nigdy mi nie spadły.

      Usuń