19 lipca 2012

AE x RS

It's the weather thing; one day it's unbelievably hot in here and I turn to lighter colours, flowing cuts and semi-transparent fabrics - and the next day is rainy and cold, so I wear leather jacket and thick tights, because a floor-length dress, while being good-looking and warm, would souk up very quickly in the puddles. And... well, I wanted to wear my hair down, they're so long and, I believe, need some love too among all the aversion I feel for them. But their colour only looks good with pale-coloured tops, black ones would only emphasize its ugliness. Thus a pastel gothy look is born.

To wina pogody: jednego dnia jest niewyobrażalnie gorąco i zwracam się ku jaśniejszym kolorom, zwiewnym fasonom i półprzezroczystym materiałom - a kolejnego jest zimno i deszczowo, więc noszę skórzaną kurtkę i grube rajstopy, gdyż suknia do ziemi, mimo bycia ładną i ciepłą, bardzo szybko przemokłaby w kałużach. I... cóż, chciałam trochę ponosić rozpuszczone włosy, są tak strasznie długie i, jak sądzę, też potrzebują trochę miłości pośród tej całej niechęci, którą do nich żywię. Ale ich kolor pasuje tylko do jasnej góry, czarna tylko podkreśliłaby jego brzydotę. I tak trafiłam w łapy pastelowych stylizacji.






Cream shirt - H&M
Pleather shorts - New Yorker
Pleather jacket - Zara
Tights - altered by me
Laced ankle boots - thrift store
Spiky necklace - H&M
Rosary necklace - KappAhl
Buckle bracelet - Glitter
Chain bracelet - thrifted belt
Black ring - H&M

...well, looking at the contents I see it's true you have to buy expensive things if you want to look like a hobo >D

...tak patrząc na elementy składowe widzę, że to jednak prawda, że musisz kupować drogie rzeczy, jeśli chcesz wyglądać jak żul >D

7 komentarzy:

  1. TYLKO SZATAN ROBI SOBIE FOCIE PRZED KOŚCIOŁEM ...no
    Nie trzeba, ja umiem być żulem w ciuchach z lumpa! Ale to inny typ żula D8 nie feszjonerski taki XD
    Tak, włosy zdecydowanie potrzebują miłości, cieszę, się, że to zauważasz, pomiziaj je czasem ode mnie <3 dodałabym im jeszcze... beżowy, moherowy beret 8D xDD dopełniłby idealnego wizerunku gotki-dewotki i przetaczałabym się z tego do łez. Pozytywnie oczywiście xDDD
    Ale jesli mogłabym coś zmienić *toukradłabymcibutyahaha...nodobra,niebędętaka* to wywaliłabym giselowy naszyjnik, który jest ładny, ale pod kołnierzykiem to wygląda tak niebardzo, widzę go raczej na gołej szyi... choć z drugiej strony, jakby go wyrzucić, to byłoby odrobinę za spokojnie, więc nie wiem, co zrobić!D8 Z kolei różaniec na odwrót, estetycznie wygląda dobrze i dodaje całości sensu, ale o ile naszyjniki krzyżyki są ładne, to ta moda już mi się bardzo nie podoba XD ...choć pamiętam, jak miałam 6 lat i rysowałam fanarty do Trylogii (...xDDD) i narysowałam Helenę z "Ogniem i Mieczem" z różańcem na szyi, bo stwierdziłam, że jej pasuje xDD a mama mi powiedziała, że różańca nei wolno nosić na szyi, a ja takie wtf, przecież to wygląda tak, jakby właśnei do tego słuzyło i bardzo ładnie się prezentuje D: xDDDDDDDD dlatego to taki ukłon w stronę logiki dziecka *u* ...i kolejny dowód na to, ze wszystkiemu można nadać głęboki sens, jeśli wystarczająco się człowiek rozkręci, więc może już skończę xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ta stylizacja zasługuje na lepszy, sensowniejszy komentarz, ale patrz, do ilu refleksji pobudza!

      Usuń
    2. Nie mam pumpów >D
      ...no właśnie ja zauważyłam po tej stylówie, że w moich ciuchach z lummpa nie mogłabym stworzyć tak żulastej stylówy XD No, może teraz, jak sobie zrobiłam szorty... XD
      BERET? A w życiu, w ogóle byłabym do dupy niepodobna XD A chcę być dupą. Fajną XD
      *naciebiezamałe>D* No właśnie zrobiłam też podejście bez niego i to nie było to - tutaj robi za taki subtelny detal, ale jednak zdecydowany w wymowie, gdy się go dostrzeże. A tam różaniec - nie ma krucyfiksu, tarczki z bozią (na tarczce mam niecny plan wyrycia Cthulhu >DDD) i specyficznego układu koralików, więc się nie liczy XD Aczkolwiek widziałam w innym sklepie naszyjniki stylizowane na autentyczne różańce, w kolorze landrynoworóżowym i TO już mi się nie podobało. ...tak, jak dostałam różaniec na komunię, to też pierwsze, co z nim zrobiłam, to założyłam go na syję XD Z tym, ze ja z nim chodziłam tak przez jakiś czas XD

      Usuń
    3. A może chodzisz po ogrodzie smutna śmiertelnie i zmieniasz go w straszną, okropną pustelnię? ;u; xDD
      W berecie byłoby epicko, ja ci mówie XDDDDD ale nie słuchaj XDD
      *...BÓL* niby się nie liczy, ale to dopiero widać po przyjrzeniu się XD ale nie czepiam się ciebie - tylko tego, kto to wymyślił XD I może jestem zacofana w sprawach mody, a właściwie to na pewno, ale pierwszy raz z tego wpisu się dowiedziałam, że sprzedają takie XDD bo u nas jest wieś i różańce tylko w dewocjonaliach xDDD ...fuj D8
      Ja zakładałam czasem, tylko na chwilę xDD jakiś taki zabobonny lęk byłD8 XD

      Usuń
    4. Nie mam ogrodu :< Ale myslałam o takiej sesji, jak piszesz, chociaż inny tekst ją zainspirował XD
      Nie byłoby, sama się foć w berecie XD
      Mnie tam nie przeszkadza, no ale dla mnie to nie jest symbol wiary XD Symbol mojej własnej będę obnosiła z dumą <3

      Usuń
    5. O *u* a jakii? xD
      ...DOBRA, WYZWANIE PRZYJMUJĘ. Jak sobie kupię, haha XDD a planowałam już dawno XD

      Usuń
    6. A taki tam... po niemiecku XD
      Ha! I dobrze >8D

      Usuń