14 czerwca 2012

Saelic sî diu ouwe, saelic sî der walt!

A gothic girl in floor-length black dress hardly impresses anyone on the street anymore; maybe if she's wearing beautiful and ornate victorian gown - then yes, she will call attention of passers-by. But unfortunately, there aren't many girls with such class.
Wearing all-white - now that's a different thing. Everyone is staring, making comments about wedding or first communion (do I look that childish, or it's just nowadays kids look like adults?); one person even somehow saw a tulle veil on my head. I heard comment about being a ghost or an angel, who 'got his wings fucking stolen' (it doesn't sound so powerfully funny after translation .-.). As much as I like this coordinate, white is in no way 'my' colour, I felt strange wearing it. I accept white as an only element in all-black outfit, but when it becames majority or a whole - no. Not on me. I enjoyed this as an experiment, though.

Gotka w czarnej sukience do ziemi nie robi już na nikim na ulicy wrażenia; chyba, że to, co ma na sobie, byłoby piękną i bogatą wiktoriańską kreacją - wtedy owszem, głowy się za nią odwrócą. Ale dziewczyn z takim rozmachem jest, niestety, niewiele.
Ubrać się w całości na biało - to inna sprawa. Wszyscy się patrzą, padają komentarze jak nie o ślubach, to o komuniach (czy to ja wyglądam aż tak dziecinnie, czy po prostu dzisiejsze ośmiolatki są aż tak wyrośnięte i nie tchną już dziecięcą świeżością?); ba, ktoś nawet się dopatrzył welonu na mojej głowie. Usłyszałam raz też o zjawie, a raz też o aniele, któremu "skrzydła zajebali" >D Jakkolwiek stylizacja mi się podoba, tak biały to nie mój kolor, dziwnie się w nim czułam. Akceptuję go jako pojedynczy element czarnego ubioru, ale jako większość czy całość - nie. Nie na mnie. Chociaż jako eksperyment było to zabawnym doświadczeniem.



Overdress - town's market
Midi skirt - India shop, pinned
Long ruffly skirt - thrift store
Lace blouse - handmade from thrifted leggings
Lace choker - simple lace application
Key pendant - Lokaah
Headdress - handmade from a lace application and fake pearls necklace

Hair are my own from the roots to the very ends, including colour >D

10 komentarzy:

  1. Powtarzam to i będę powtarzać do znudzenia - jestem wielką fanką Twojej urody i stylu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii urody to nie ma czego, ale ze swoich ubrań to akurat jestem dumna, więc pozwalam im fangirlować >D Dziękuję ;u;

      Usuń
  2. Bardzo mi sie podoba! Ładnie Ci w bieli ^u^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki~ Może i ładnie, ale za to bardzo nieswojo...

      Usuń
  3. *szuka tekstu piosenki, żeby zobaczyć, jak wygląda(ł) ten język *u* xD*
    Ładna z ciebie elfka ;u; I do białego pasują ci włosy!
    Może Panna Młoda zaślubiona Naturze, podoba mi się ta wizja~ szczególnie na pierwszym zdjęciu widać taką determinację, jakbyś przysięgała wierność, że będziesz strzec Jej tajemnic(kluczyk) *dlalepszegoefektuprzestawiadłońsiostrynaserce/kluczxD* Urzeka mnie znowu otoczenie <3 kwitnące drzewka i świątynia dumania(xDD) <3 tylko jemioły brakuje!
    A na ostatnim wieszczysz ;u; albo rozpaczasz po ściętym drzewie :<
    ...nie piszę nic o twoim stroju, tylko same szotyzmy, więc powiem ci, choć już wiesz, że stroik na głowę jest idealny w swojej prostocie i skompletowałaś piękną suknię ślubną ;u; XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd jest w opisie, brzmienie w piosence XD
      No do białego pasują, właśnie dlatego zostawiłam je rozpuszczone XD Inaczej - specjalnie dla nich dobrałam biel D:
      Światynia dumania jest spalona XD (oczywiście się zahaczyłam kiecką o jakiś pręt i wysmarowałam ją węglem XDD) A była taka śliczna spranobłękitna i była jednym z moich ulubionych miejsc do przesiadywania w dzieciństwie...
      I po co kupować suknie ślubne za 5 tysięcy, jak można sobie zrobić za mniej niż 100 zł >D ...no dobra, bo bez halki, halka może kosztować :x

      Usuń
  4. You do look fabulously elegant, like Ophelia from a Pre-Raphaelite painting! Absolutely gorgeous! I tried doing a white outfit recently, but it wasn't nearly as fabulous as yours. Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I tried to lean more to art nouveau side than pre-Raphaelite, but this style of art is very nice, too - therefore I enjoy your comment~
      Well, white is very hard colour to coordinate...

      Usuń
  5. That is such a beautiful dress! I love the shocking impact of all white. I love to wear white gowns like a ghost or Victorian heroine. I am planning to make some long white gowns soon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was honestly stunned at this shocking impact. Maybe it was my elvish hair.
      I myself feel a bit uneasy in white gowns, although there are a few styles I would gladly wear... but I feel like taken straight from the wedding, not from a Victorian novel... And I'm waiting to see your gowns!

      Usuń