22 maja 2012

Andrew BatGirl

Today is a World Goth Day. A little bit unfortunate date, Tuesday - how to celebrate in the middle of the week (even if it's day off for me)? Neither to go to some thematical event, nor to call friends and roll in black clothes on the grass in the park under the sun shining like cucumbers in Chernobyl. Wednesday or Friday would be better (bonus points for those who understand both jokes >D).
Anyways, I felt a need I have to celebrate MY holiday somehow, as it's the first time I knew earlier about it coming >D Even if I'm an everyday goth, not a part-timer, I thought that a special outfit will fit the theme better than casual one. I chose an undead bat - 100% of style, 100% of comfort, 100% of making an impression; I had no will to do eye make-up, so I put an Andrew Eldritch-style sunglasses on. But I'm afraid I won't ever tease out my hair... >D

Dzisiaj jest World Goth Day. Niefortunnie troszkę wypadł w tym roku, we wtorek - jak tu świętować w środku tygodnia (choć mam cały dzień wolny); ni to się wybrać gdzieś na jakiś event, ni to nawet skrzyknąć znajomych i taczać się w czarnych ciuchach po trawie pod słońcem świecącym jak ogórki w Czernobylu. Już lepsza byłaby środa, albo piątek (punkty bonusowe dla tych, którzy zrozumieją oba żarty >D).
Niemniej poczułam, że muszę jakoś upamiętnić SWOJE święto, jako że to pierwszy raz, kiedy udało mi się o nim dowiedzieć na czas >D Chociaż nie jestem gotką od święta, a na codzień - odświętna stylizacja musiała być ładniejsza niż casualowa. Tak też padło na nieumarłego nietoperza - 100% klimatu, 100% wygody, 100% robienia wrażenia; nie chciało mi się malować oczu, więc postawiłam na okulary-eldritchki. Ale włosów to chyba już nigdy nie rozczeszę... >D



Aviator sunglasses - hipermarket stall
Green ring - Six
Blue ring - Bijou Brigitte
Band rings - Diva
Buckle bracelet - Glitter
Cross necklace - Diva
Fingerless lace gloves - some small local store
Net shirt - thrift store
Shirt - thrift store (Atmosphere)

7 komentarzy:

  1. ...Pomijając już, że lekturę zaczęłam od przekształcenia w mym umyśle "World Goth Day" na "World of Gay". XD

    Nie pomijajmy natomiast, że poczułam się zajebista iż po pierwszym zerknięciu rozpoznałam inspirację Andrzejkiem. Uczciłam więc rzeczony dzień załączeniem sobie Sistersów.

    ...I podoba mi się długoterminowe wyjście włosów z czorni kosztem aktualnego odcienia. :> (ej, bo to chyba nie natural, ne? XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci się nie dziwię, też mi się gotyckie teksty przekształcają na gejowskie >D
      Brawo <3 (pewnie przez okulary? XD) Kiedyś był uke Smith, teraz bardziej agresywny imidżowo Andrzej >D Nawet specjalnie tę w samą pozę, co na tamtym starym zdjęciu, się ustawiłam XD
      ...taaaak, naturalny, troszkę poprawiony, bo one na górze są całkiem bezpłciowe, za to od ucha w dół mają fajny kolor, właśnie taki, jak na zdjęciu. Co nie zmienia faktu, że do czarnego nie pasują ani trochę >D A do czerwonego tła to już w ogóle >D

      Usuń
  2. Jestem absolutnie urzeczona pierścionkami, które wywołują raczej skojarzenie z innym rodzajem stylizacji, a tu masz babo nietoperza! Choć w całokształcie przechodzą w sygnety ekscentrycznego naukowca zabunkrowanego w starym zamczysku, który stwierdził, że najlepiej się knuje, leżąc na katafalku i ta wizja mnie urzekła xDDD
    Atmosphere? Chyba mam 2-3 rzeczy z tego, a byłoby 3-4, ale ta bluzka była taka wielka :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja też kocham swoje pierścionki, w końcu mój rozmiar/zmniejszone własnoręcznie do mojego rozmiaru >D Kocham je i noszę prawie codziennie. Bo kto powiedział, że nietoperz musi być biedny~ (chociaż jest tylko zbieraczem szmat XD)
      Ekscentryczny naukowiec zabunkrowany w starym zamczysku... Słodki Transwestyta z Transseksualnej Transylwanii? 8D
      A kto powiedział, że taa koszula jest na mnie dobra, to 44 bodajże (dla przypomnienia - noszę 34 >D)

      Usuń
    2. Przeszedł mi on przez myśl xDD
      Widać xD ale tu to pasuje - u mnie nie pasowało xD

      Usuń
  3. Cudowne te pierścionki! Jak je zmniejszasz?
    Świetna szminka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niszcząc je tak, że nikt ich ode mnie nigdy nie odkupi, ale hej - przede wszystkim nie mam zamiaru ich sprzedawać >D

      Usuń